Prišel je dan za realizacijo četrtkove debate – delo v Kevdercu na Lubniku.

Žal sva se v soboto zjutraj dobila samo z Walterjem, ampak sva si vseeno potem delo razdelila in uspešno zaključila planirano. Jaz sem se doma na srečo spomnil, da če bomo požagali kline v jami, bi bilo dobro imeti kak kos opreme s seboj, da bomo lahko ven prišli … zato sem moral nazaj v klet po jamarsko opremo.

V četrtek je tekla debata, da je vse več ljudi v Kevdercu (samo malo se sprehodite po Youtube.com in boste videli), ter da se dela takšna in drugačna škoda v jami. Polega kakega na sveže odlomljenega kapnika, so skoraj vse postranice izginile iz njihove lokacije. Ljudje si pač morajo v ponvici umiti roke 😡

Ob 9:00 z Walterjem poberevo nekaj materiala iz ferajna in se že peljeva proti Nacetu. Pri njem se zmeniva za kosilo in greva na standarno mesto parkirati avto. Se preoblečeva, otovoriva in zakorakava proti jami. Prvi letošnji sneg je po gozdu … posledice se vidijo tudi že ob cesti do Gabrovega in naprej … naredil kar nekaj škode. Najprej sva mislila, da se je nek lastnik dobro potrudil in vsa drevesa zmetal preko ceste, da se ne bi kdo peljal po kolovizu … pf, kdo sploh to dela 🙄 … ampak kasneje sva videla, da je polomljeno vse povprek. Aja, z nama sta bila še Nala in Vinny, katere priveževa pred vhod in že zgineva v notranjost jame. Najprej malo po jami do konca pogledati če je kaj netopirjev – ne kaj dosti. Potem pa nazj do klinov. Sedaj sta bila odlomljena že dva – drugi in tretji od spodaj gor, tako da je bil sestop že nevaren za ne-jamarje. Walter se loti zgornjega klina, jaz spodnjega in po 20 mintuha sta že odžagana. Med tem ko jaz žagam še zadnjega, mi Walter pripravi vrv s stropa dol. Skočim v pas in že visim na štriku in žagava preostale dva klina.

Požagala sva vse kline, razen zgornjega “rokonaslona”, pomerila kakšno dolžine lojtre potrebujemo in si malo ogledala situacijo, kako bi rešili za v naprej. Kajti v jamo pogosto peljeme šole ali najavljene skupine.

Pobereva opremo in pse … ja, nisva jih pozabila tam 🙂 … in že šibava proti Nacetu na kosilo in pijačo.

To je to, sedaj pa naprej tuhtati kako in kaj. V glavnem pa …

V KEVDERCU NA LUBNIKU

JE DOSTOP MOŽEN SAMO V VHODNO DVORANO, DO 5m STOPNJE!

ZA JAMARJE JE MOŽEN SPUST PREKO STOPNJE Z UPORABO ~10m VRVI IN DVEH STROPNIH RINK, KATERE SEVEDA MORAJO IMETI S SEBOJ.