Za vas dosegljivi na +386 51 244 244|info@drp-drustvo.si

Yearly Archives: 2013

/2013

Dražgoška gora

V petek sva se s Perotom potepala po Dražgoški gori... Zmerila eno štirnco, 12m globine - za katero se sedaj še nismo čisto zjasnili, ali smo jo že izmerili in registrirali leta 95 prejšnjega tisočletja... =) No ja, se bomo že zmenili :) Vhod v štirno Sledilo je potepanje sem in tja, ter iskanje [...]

By | december 29th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Glažarca – Bohinjka

Gremo mal na Jelovico, Glažarco razopremit. Na Raztovki se začne sneg bolj zares. Rovtarica, zavijemo desno, snega že več. Kmalu samo še kolesnica in kombi nikamor več. Ketne bo treba gor dat. ¸ Tudi kolesnice je kmalu konec in se še nekaj trudimo na celo. S Petrom sva še drevje umikala in z malo žagico [...]

By | december 9th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Kevderc

Ker je bilo že tolikokrat govora o tem, kje je vsa voda v Kevdercu... prazna jezera, začetni rov z vejami na pol prazen... sva šla danes z Anžetom pogledat kakšno je stanje med deževjem. Nekateri so naju še prepričevali, da verjetno vode še ne bo - pa sva šla vseeno pogledat. V glavnem - voda [...]

By | november 3rd, 2013|Jamarstvo|0 Comments

BnML; 20.10.2013

Včeraj me je ob 07:30 pobral Robert K. iz Jezerskega in se odpraviva proti Walterju, kjer se vsi trije zbašemo v njegov kombi. Točno ob 08:00 pridemo pred ferajn in tam nas Vinko čaka že 50 min!!! ... verjetno se je bal, da bo zaspal in je prišel "malo" prej. Poberemo opremo, kar je Walter [...]

By | oktober 21st, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Izpiti JZS – Huda luknja

V soboto, 7.9. so v Hudi luknji potekali izpiti za naziv Jamar in Jamar pripravnik. Naša člana sta oba opravila izpit za naziv Jamar pripravnik - čestitke! p.s. Slikano s telefonom

By | september 8th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Pa še par slikc iz tabora

Walter se je pa res opremil, samo da bi mu blo čim lažje, si je omislil kufar s koleščki :-) Še dobro da je bil Mrtn z nami, da mu ga je potem nosil po tistih koreninah ;-)   Pero bi prav lahko še kaj nosil na glavi, na jerbasu :-)   [...]

By | september 1st, 2013|Jamarstvo|0 Comments

DRP tabor Kela od 15. – 18.8.2013

Četrtek; 15.08.2013 Na sončno četrtkovo jutro smo se odpravili na jamarski tabor. Zbor je bil na ferajnu potem pa proti dajnarski  planini , vmes so pobrali še mene (Peter B.) . in namesto nahrbtnika sem imel kovček, tako da so se vsi smejali :-) Ustavili smo se še na sorški planini in napolnili kangle z [...]

By | avgust 30th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Trojka

Že nekaj časa (let) je govora o obisku te jame in pregledu stanja snega v njej... Ker se vedno nekaj spreminja. IN ob prvih dveh obiskih smo prišli kar globoko, z dobrimi znaki možnega napredovanja - ko se sali sneg - to je bilo leta 2004 in 2006. Leta 2009 smo jamo zopet obiskali in [...]

By | avgust 5th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

Brezno pri Leški planini 2013

Takile dnevi odprtih vrat so za izkoristit, pa še naša dva tečajnika sta imela kot po čudežu čas :) V glavnem: spustili smo se do dna Biserne dvorane, cca. -240m, Anže je šel do dna. Oba tečajnika sta se, kljub prvotni tremi in adrenalinu odlično odrezala - bosta še lahko kdaj kam šla :) Malo [...]

By | julij 9th, 2013|Jamarstvo|0 Comments

BnML

No, pa smo po dolgem času zopet šli malo delati, raziskovati, skale premikati, se talčiti in podobno. Zbrali smo se trije, staroste ferajna. Šli smo v zadnje odkriti del jame. Peter je preklinjal Robertove dele. Takle mamo, kaj hočmo. Jamo smo poglobili še za kakšne štiri metre, kaže se naprej, vendar brez težjega orodja ne [...]